І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД

Головна » І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД    

Звіт
про проведення І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з української мови у 4 класі
2017-2018 навчального року
загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці
 

1.    Відомості про учасників олімпіади:

Кількість навчальних закладів, які брали участь 

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Місь-ких

Сільських

Спеціа-лізова-них

Місь-ких

Сільсь-ких

Спеціалі-зованих

І

ІІ

ІІІ

0

ЗОШ І-ІІ ступенів с.Гришівці

0

4

0

7

0

1

2

2

Разом

0

7

0

1

2

2

 

2.    Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 7 учнів 4 класу. Завдання були складені з груп різної складності.

 В ході олімпіади були визначенні наступні переможці:

 І місце  - Лаврик Софія;      

 ІІ місце  -  Керекова Ольга, Мельник Давид;             

 ІІІ місце  -  Гончарук Софія, Овчаренко Махарані-Анастасія

Типові помилки виникали при складанні звуко-буквенних моделей слів, поясненні значення слів, написанні творів

Максимальна кількість балів:

4 клас  40 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Дудник Діана, Поляков Богдан

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань на складання звуко-буквенних моделей слів, поясненню значення слів, написанню творів.

 Вчителька початкових класів  _______________ Дорожанська Г.П.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики у 4 класі

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Місь-ких

Сільських

Спеціа-лізова-них

Місь-ких

Сільсь-ких

Спеціалі-зованих

І

ІІ

ІІІ

0

ЗОШ І-ІІ ступенів с.Гришівці

0

4

0

7

0

1

1

1

Разом

0

7

0

1

1

1

 

2.Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 7 учнів 4 класу. Завдання були складені з груп різної складності.

   В ході олімпіади були визначенні наступні переможці::

І місце  - Лаврик Софія;       

ІІ місце  -  Мельник Давид;             

ІІІ місце  -  Керекова Ольга.

Типові помилки виникали при розв’язанні логічних задач, написанні чисел, обчисленні прикладів.

Максимальна кількість балів:

4 клас  20 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Дудник Діана, Гончарук Софія, Овчаренко Махарані-Анастасія.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанню завдань на розв’язання логічних задач та прикладів підвищеної складності.

    Вчителька початкових класів  _______________ Дорожанська Г.П.

 

Звіт

про проведення І етапу

Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

2017-2018 навчального року

Загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

1.              Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів,

Які брали участь у

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

сільських

Спеціалі

зованих

міських

сільських

Спеціалі

зованих

 

І

 

ІІ

ІІІІ

0

ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

7

0

5

0

1

 

1

8

0

1

0

 

 

1

9

 

1

 

 

1

 

Разом

0

7

0

1

1

2

 

2.              Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 7 учнів 7-9 класів.

Після перевірки варіантів виконаних робіт було встановлено одного        переможця Лаврик Лілію.

Завдання були складені з 3 видів діяльності:

Морфологія,синтаксис,творча робота.

Найбільше помилок виникло при виконанні робіт з синтаксису.

Краще справилися з творчою  роботою

Більшість  учнів не могла справитись із завданням по морфології.

Максимальна кількість балів:

9 клас – 20балів

8 клас –20 балів

7 клас –20 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Росовська Світлана, Магула Іванна.

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанню робіт з морфології та синтаксису.

На ІІ етап олімпіади відрядити  Лаврик Лілію

 Вчителька української мови та літератури _________  Лемещак А.Г.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

Сільських

Спеціалі

зованих

міських

сільських

Спеціалі

зованих

 

І

ІІІ

ІІІІ

0

ЗОШ

І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

8

0

3

0

-

-

-

9

0

1

0

-

-

-

Разом

0

4

0

-

-

-

 

2.      Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 4 учні 8-9 класів. Після перевірки варіантів виконаних робіт переможців встановлено не було.

Завдання були складені з груп різної складності..

Типові помилки виникали при виконанні розрахункових задач, встановленні відповідності, складання схем, датах та визначеннях

Максимальна кількість балів:

9 клас – 22 бали

8 клас –22 бали

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Дворська Богдана, Росовська Світлана. Дудник Дмитро.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань відкритого типу, вивченням термінів, теорії, а також розв’язанню  розрахункових задач.

На ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади учасників не відряджати.

 

Вчитель географії ___________  Красний Ю.Д.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

Сільських

Спеціалі

зованих

міських

сільських

Спеціалі

зованих

 

І

ІІІ

ІІІІ

0

ЗОШ

І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

8

0

1

0

-

1

-

9

0

1

0

-

-

1

Разом

0

2

0

-

1

1

 

 

2. Звіт про проведену роботу

Всього в першому етапі олімпіади взяли участь 2 учнів 8-9 класів. Завдання олімпіади містили завдання різної складності.

Типові помилки виникали при виконанні завдань на встановлення хронологічної відповідності, написанні історичних визначень і аналізі історичних документів.

Максимальна кількість балів:

9 клас 38 балів;

8 клас 45 балів.

 

Висновки:

Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями над тестовими завданнями та завданнями, що стосуються встановлення хронологічної послідовності.

 

Вчитель історії  _______________ Корнійчук П.М.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.      Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

Сільських

Спеціалі

зованих

Міських

Сільських

Спеціалізованих

 

І

ІІІ

ІІІІ

0

ЗОШ

І- ІІ ст.

 с. Гришівці

0

7

0

5

0

-

-

-

8

0

3

0

-

-

-

9

0

1

0

-

-

-

Разом

0

9

0

-

-

-

 

2.          Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 9 учнів 7-9 класів. По класам не було виявлено призерів.

 Завдання були складені з груп різної складності..

 Типові помилки виникали при встановленні відповідності, роботі з малюнками, виборі правильних тверджень.

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Кривобокий Віктор, Росовська Світлана.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань на встановлення відповідностей, послідовностей а також роботі з наочністю, та формуванню практичних навичок.

 

Вчителька біології ____________ Вареник М.О.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

Сільських

Спеціалізованих

міських

сільських

Спеціалізованих

 

І

ІІІ

ІІІІ

0

ЗОШ

І- ІІ ст.. с. Гришівці

0

8

0

3

0

-

-

-

9

0

1

0

-

-

-

Разом

0

4

0

-

-

-

 

2.  Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 4 учні 8-9 класів..Завдання були складені з груп різної складності..

 Типові помилки виникали при виконанні розрахункових задач, розв’язуванні задач, термінах, формулах, графіках та визначеннях

Максимальна кількість балів:

9 клас – 13 балів

8 клас –11 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Дворська Богдана та Дудник Дмитро.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням експериментальних завдань, вивчення термінів, формул, одиниць вимірювання, теорії, а також розв’язанню  задач.

 

Вчитель фізики ______________ Красний Ю.Д.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

Сільських

Спеціалізованих

міських

сільських

Спеціалізованих

 

І

ІІІ

ІІІІ

0

ЗОШ І- ІІ ступенів

с. Гришівці

0

8

0

3

0

-

-

-

9

0

1

0

-

-

-

Разом

0

4

0

-

-

-

 

2.          Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 4 учнів 8-9 класів. По класам не було виявлено призерів. Завдання були складені з груп різної складності..

 Типові помилки виникали при виконанні розрахункових задач, встановленні відповідності.

Максимальна кількість балів:

9 клас – 35 балів

8 клас – 35 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Дворська Богдана, Росовська Світлана.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань на встановлення відповідностей, послідовностей а також розв’язанню  розрахункових задач.

 Вчителька хімії _____________________  Вареник М.О.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з англійської мови

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с.Гришівці

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

Сільських

Спеціалізованих

Міських

Сільських

Спеціалізованих

 

   І

ІІІ

ІІІІ

   0

ЗОШ

І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

7

0

6

0

-

1

1

8

0

3

0

-

-

-

9

 

1

 

-

-

1

Разом

0

10

0

-

1

2

 

2.  Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі олімпіади взяло участь 10 учнів 7-9 класів. Завдання були складені з 4 видів діяльності: аудіювання,читання,писемного мовлення та говоріння.

Найбільше помилок виникло при виконанні читання.

Більшість  учнів не могла справитись із завданням на писемне мовлення.

Усне мовлення в більшості знаходиться на початковому рівні

Максимальна кількість балів:

9 клас – 30балів

8 клас – 30 балів

7 клас – 30 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Овчаренко Радха, Кривобоий Віктор.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань на усне та писемне мовлення.

На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.

 

Вчителька англійської мови ____________ Кабанець Л.О.

 

Звіт

про проведення І етапу VIII Міжнародного мовно-літературного

конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка   

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі конкурсу

Класи

Кількість учасників конкурсу за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

сільських

Спеціалізованих

міських

сільських

спеціалізованих

 

І

ІІІ

ІІІІ

0

ЗОШ І- ІІ ступенів

с. Гришівці

0

5

0

8

0

1

1

  2

7

0

4

0

1

 

  2

8

 

2

 

 

 

1

Разом

0

14

0

2

  1

   5

 

2.  Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі  мовно-літературного конкурсу взяло участь 14 учнів 5-8 класів.

Після перевірки варіантів виконаних робіт було встановлено двох       переможців.

Завдання були складені з 3 видів діяльності: фонетики, морфології, синтаксис, творчої роботи, будови слова.

Найбільше помилок виникло при виконанні  завдань з морфології, синтаксису, творчою роботою.

Максимальна кількість балів:

5 клас – 20балів

8 клас –20 балів

7 клас –20 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Магула Іванна, Росовська Світлана, Кудрик О.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити повторенню тем з морфології та синтаксису.

На ІІ етап мовно-літературного конкурсу відрядити  Лаврик Лілію та Щур Світлану.

 

Вчителька української мови та літератури _________  Лемещак А.Г.

 

Звіт

про проведення І етапу Міжнародного конкурсу з української мови

імені Петра Яцика

2017-2018 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.    Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі конкурсу

Класи

Кількість учасників конкурсу за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

Сільських

Спеціалізованих

міських

сільських

Спеціалізованих

 

І

ІІІ

ІІІІ

0

ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

5

0

7

0

1

2

 

7

0

5

0

-

-

2

9

0

2

0

-

-

-

Разом

0

14

0

1

2

2

 

2.  Звіт про проведену роботу

Всього в І етапі конкурсу взяло участь 10 учнів 5-9 класів.

Після перевірки варіантів виконаних робіт переможців встановлено двоє. Завдання були складені з 3 видів діяльності:орфографія,синтаксис,твір, фонетика, морфологія.

Найбільше помилок виникло при виконанні роботи з орфографії.

Більшість учнів не могла справитись із завданням по синтаксису, редагування речення.

Максимальна кількість балів:

9 клас – 20 балів

7 клас –20 балів

5клас –20 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Шеремета Олександр.

 

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань на усне мовлення та звернути увагу на орфографічні помилки.

На ІІ етап конкурсу відрядити Лаврик Лілію та Щур Світлана.

 

 

Вчителька української мови та літератури ____________ Лемещак А.Г.