І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови учнів 7-9 класів 2018-2019 навчального року
Протокол № 2
засідання журі І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з англійської мови учнів 7-9 класів
від 12 жовтня 2018року
Порядок денний
1. Розгляд письмових робіт учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови учнів 7-9 класу
№ п/п |
Прізвище та ініціали учня |
Клас |
Кількість балів |
Зайняте місце |
1. |
Мкртумян Аліна |
7 |
20 |
- |
2. |
Магула Іванна |
8 |
25 |
ІІІ |
3. |
Лаврик Лілія |
8 |
30 |
ІІ |
4. |
Кривобокий Віктор |
8 |
18 |
- |
5. |
Овчаренко Радха |
8 |
20 |
- |
6. |
Кривобокий Денис |
9 |
33 |
ІІ |
7. |
Дворська Богдана |
9 |
14 |
- |
В ході олімпіади визначенні переможці:
ІІ місце – Кривобокий Денис
Лаврик Лілія
ІІІ місце – Магула Іванна
Голова журі:
Директор школи __________________ С.Я.Шевчук
Члени журі:
__________________ Лемещак А.Г.
Звіт
про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з англійської мови учнів 7-9 класу
2018-2019 навчального року
загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці
1. Відомості про учасників конкурсу
Кількість навчальних закладів, Які брали участь у І етапі конкурсу |
Класи |
Кількість учасників олімпіади за етапами |
Кількість переможців за ступенями дипломів |
||||||
Міських |
сільських |
Спеціалі зованих |
міських |
сільських |
Спеціалі зованих |
І |
ІІ |
ІІІ |
|
0 |
ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці |
0 |
7 |
0 |
1 |
0 |
- |
- |
- |
8 |
0 |
4 |
0 |
- |
1 |
1 |
|||
9 |
|
2 |
|
- |
1 |
- |
|||
Разом |
0 |
7 |
0 |
- |
2 |
1 |
2. Звіт про проведену роботу
Всього в І етапі олімпіади взяло участь 7 учнів 7-9 класів. Завдання були складені з 4 видів діяльності: аудіювання, читання, писемного мовлення та говоріння.
Найбільше помилок виникло при виконанні читання. Більшість учнів не могла справитись із завданням на писемне мовлення.
Усне мовлення в більшості знаходиться на середньому та достатньому рівні
Максимальна кількість балів:
9 клас – 40балів
8 клас –40 балів
7 клас –40 балів
Учні, які найгірше справилися з завданнями: Дворська Богдана,
Кривобокий Віктор
Висновки:
Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань на усне та писемне мовлення.
На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами .
Вчителька англійської мови ____________ Кабанець Л.О.