І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови учнів 7-9 класів 2018-2019 навчального року

Головна » І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД » І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови учнів 7-9 класів 2018-2019 навчального року   

Протокол № 2

засідання журі І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з англійської мови  учнів 7-9 класів

 

від 12 жовтня 2018року

Порядок денний

1. Розгляд письмових робіт учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови учнів 7-9 класу

п/п

Прізвище та ініціали учня

Клас

Кількість балів

Зайняте місце

1.

Мкртумян Аліна

7

20

-

2.

Магула  Іванна

8

25

ІІІ

3.

Лаврик  Лілія

8

30

ІІ

4.

Кривобокий Віктор

8

18

-

5.

Овчаренко Радха

8

20

-

6.

Кривобокий Денис

9

33

ІІ

7.

Дворська Богдана

9

14

-

 

В ході олімпіади визначенні переможці:

ІІ місце – Кривобокий Денис

                 Лаврик Лілія

ІІІ місце – Магула Іванна

 

Голова журі:

 

Директор школи __________________ С.Я.Шевчук

Члени журі:

                     __________________  Лемещак А.Г.

  

Звіт

    про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з англійської мови учнів 7-9 класу

2018-2019 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.              Відомості про учасників конкурсу

Кількість навчальних закладів,

Які брали участь у

І етапі конкурсу

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

сільських

Спеціалі

зованих

міських

сільських

Спеціалі

зованих

І

ІІ

ІІІ

0

ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

7

0

1

0

-

-

-

8

0

4

0

-

1

1

9

 

2

 

-

1

-

Разом

0

7

0

-

2

1

 

2.              Звіт про проведену роботу

 Всього в І етапі олімпіади взяло участь 7 учнів 7-9 класів. Завдання були складені з 4 видів діяльності: аудіювання, читання, писемного мовлення та говоріння.

Найбільше помилок виникло при виконанні читання.  Більшість  учнів не могла справитись із завданням на писемне мовлення.

Усне мовлення в більшості знаходиться на середньому  та достатньому рівні

Максимальна кількість балів:

9 клас – 40балів

8 клас –40 балів

7 клас –40 балів

Учні, які найгірше справилися з завданнями: Дворська Богдана,

Кривобокий Віктор

Висновки:

Відповідно до написаних робіт, найбільшу увагу слід приділити виконанням завдань на усне та писемне мовлення.

 

На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами .

 

Вчителька англійської мови ____________ Кабанець Л.О.