І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад початкової ланки освіти у 2018-2019 навчальному році

Головна » І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД » І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад початкової ланки освіти у 2018-2019 навчальному році   

                                                                                      Протокол №2

засідання журі І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з математики у 4 класі 

26 жовтня 2018року

 

Порядок денний

1.      Розгляд письмових робіт учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови 4 класу

пп

Прізвище та ім’я учасника олімпіади

Клас

Кількість балів

Зайняте місце

1

Вознюк Ілля

4

13

ІІІ

2

Габров Михайло

4

5

-

3

Ільченко Світлана

4

15

ІІ

4

Кристофоров Богдан

4

8

-

 

В ході олімпіади визначенні переможці:

ІІ місце – Ільченко Світлана

ІІІ місце – Вознюк Ілля

 

Голова журі:

 

Директор школи __________________ С.Я.Шевчук

 

Члени журі:

                     __________________ Будз Н.П.

                     __________________ Шеремета Н.А.

 

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з математики у 4 класі

2018-2019 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.      Відомості про учасників олімпіади

Кількість навчальних закладів,

які брали участь у

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

сільських

Спеціалі

зованих

міських

сільських

Спеціалі

зованих

І

ІІ

ІІІ

0

ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

4

0

4

0

-

1

1

Разом

0

4

0

-

1

1

 

2. Звіт про проведену роботу

Всього в першому І етапі олімпіади взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: задачі на логічне мислення, геометричний матеріал, задачі на пройдену відстань, встановлення закономірностей.

Типові помилки виникали при розв’язуванні логічних задач, написанні чисел та на знання геометричного матеріалу.

Максимальна кількість балів:

4 клас 20 балів;

Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.

Висновки:

Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню завдань на розв’язування логічних задач, вивченню геометричного матеріалу.

На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.

 

 

Вчителька української мови та літератури ____________ Шевчук С.Я.

 

 

 Протокол №1

засідання журі І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з української мови у 4 класі

 

24 жовтня 2018року

 

Порядок денний

1.      Розгляд письмових робіт учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови 4 класу

пп

Прізвище та ім’я учасника олімпіади

Клас

Кількість балів

Зайняте місце

1

Вознюк Ілля

4

10

-

2

Габров Михайло

4

0

-

3

Ільченко Світлана

4

23

ІІІ

4

Кристофоров Богдан

4

12

-

 

В ході олімпіади визначенні переможці:

ІІІ місце – Ільченко Світлана

 

Голова журі:

 

Директор школи __________________ С.Я.Шевчук

 

Члени журі:

                     __________________ Будз Н.П.

                     __________________Шеремета Н.А.

Звіт

про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з української мови у 4 класі

2018-2019 навчального року

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці

 

1.      Відомості про учасників олімпіади

Кількість навчальних закладів,

які брали участь у

І етапі олімпіади

Класи

Кількість учасників олімпіади за етапами

Кількість переможців за ступенями дипломів

Міських

сільських

Спеціалі

зованих

міських

сільських

Спеціалі

зованих

І

ІІ

ІІІ

0

ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці

0

4

0

4

0

-

-

1

Разом

0

4

0

-

-

1

 

2. Звіт про проведену роботу

Всього в першому І етапі олімпіади взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: робота із словами синонімами, пояснення значень слів, складання звуко - буквеної моделі слів, списування тексту із граматичним завданням, творчим завданнями

Типові помилки виникали при складанні звуко - буквеної моделі слів, поясненні значень слів та складі віршів і творів.

Максимальна кількість балів:

4 клас 40 балів;

Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.

Висновки:

Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню на складання звуко-буквенних моделей, пояснення значень слів, написанню творів, вчити вільно висловлювати власну думку, творчо мислити.

На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.

 

 

Вчителька української мови та літератури ____________ Лемещак А.Г.

У К Р А Ї Н А

Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Гришівці

Тиврівський район   Вінницької області

 

                                                             НАКАЗ

від 31.10.2018 року                                                                           №___

 

Про підсумки проведення І етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

початкової ланки освіти

у 2018-2019 навчальному році

 

Відповідно до Обласної цільової програми роботи з обдарованою молоддю на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням 14 сесії 6 скликання Вінницької обласної Ради від 19 лютого 2013 року №481,Положення про Департамент освіти і науки облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови Вінницької облдержадміністрації від 16.01.2013 р. №23, зі змінами, внесеними розпорядженням голови облдержадміністрації від 16.09.2016р. №671 «Про внесення змін до Положення про Департамент освіти і науки облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 16.01.2013 р. №23», згідно з Положенням про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів,  конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 р. №1099, зареєстрованим в Міністерстві юстиції  України 17.11.2011р. за №1318/20056, Правилами проведення І, ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, І, ІІ етапів олімпіад зі спеціальних дисциплін та конкурсів фахової майстерності, затвердженими наказом управління освіти і науки облдержадміністрації від 05.01.2012 року №5, наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2018р. №849 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018-2019 навчальному році”, наказу Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації від 18.09.2018р. №468,наказу по школі від 19.09.2018р. №_____ «Про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018-2019 навчальному році», з метою підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої учнівської молоді з 24 та 26 жовтня 2018 року було проведено І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та математики серед учнів 4 класу. До кожної олімпіади затверджено склад журі, які вчасно після олімпіади перевіряли учнівські роботи та визначали переможців. Завдання були затвердженні на засіданні МО вчителів початкових класів прокол №1 від 03.09.2018р.

Всього в першому І етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: робота із словами синонімами, пояснення значень слів, складання звуко - буквеної моделі слів, списування тексту із граматичним завданням, творчим завданнями

Типові помилки виникали при складанні звуко - буквеної моделі слів, поясненні значень слів та складі віршів і творів.

Максимальна кількість балів:

4 клас 40 балів;

Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.

Висновки:

Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню на складання звуко-буквенних моделей, пояснення значень слів, написанню творів, вчити вільно висловлювати власну думку, творчо мислити.

На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.

Всього в першому І етапі Всеукраїнської олімпіади з математики взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: задачі на логічне мислення, геометричний матеріал, задачі на пройдену відстань, встановлення закономірностей.

Типові помилки виникали при розв’язуванні логічних задач, написанні чисел та на знання геометричного матеріалу.

Максимальна кількість балів:

4 клас 20 балів;

Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.

Висновки:

Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню завдань на розв’язування логічних задач, вивченню геометричного матеріалу.

На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.

  На підставі протоколів журі по підсумках проведення І етапу олімпіад з української мови та математики в 4 класі,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.  Вважати переможцями І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і нагородити таких учнів:

Дипломом за ІІІ місце

Ільченко Світлану– ученицю 4 класу

2.  Вважати переможцями І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики і нагородити таких учнів:

Дипломами  за ІІ місце

Ільченко Світлану – ученицю 4 класу

Дипломом за ІІІ місце

Вознюка Іллю – учня 4 класу

3.      Продумати подальшу роботу з обдарованими учнями для покращення результативності олімпіад.

4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи                                                          С.Я. Шевчук

 

З наказом ознайомлена:

 

Лемещак А.Г.