І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад початкової ланки освіти у 2018-2019 навчальному році
Протокол №2
засідання журі І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з математики у 4 класі
26 жовтня 2018року
Порядок денний
1. Розгляд письмових робіт учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови 4 класу
№ пп |
Прізвище та ім’я учасника олімпіади |
Клас |
Кількість балів |
Зайняте місце |
1 |
Вознюк Ілля |
4 |
13 |
ІІІ |
2 |
Габров Михайло |
4 |
5 |
- |
3 |
Ільченко Світлана |
4 |
15 |
ІІ |
4 |
Кристофоров Богдан |
4 |
8 |
- |
В ході олімпіади визначенні переможці:
ІІ місце – Ільченко Світлана
ІІІ місце – Вознюк Ілля
Голова журі:
Директор школи __________________ С.Я.Шевчук
Члени журі:
__________________ Будз Н.П.
__________________ Шеремета Н.А.
Звіт
про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з математики у 4 класі
2018-2019 навчального року
загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці
1. Відомості про учасників олімпіади
Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі олімпіади |
Класи |
Кількість учасників олімпіади за етапами |
Кількість переможців за ступенями дипломів |
||||||
Міських |
сільських |
Спеціалі зованих |
міських |
сільських |
Спеціалі зованих |
І |
ІІ |
ІІІ |
|
0 |
ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
- |
1 |
1 |
Разом |
0 |
4 |
0 |
- |
1 |
1 |
2. Звіт про проведену роботу
Всього в першому І етапі олімпіади взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: задачі на логічне мислення, геометричний матеріал, задачі на пройдену відстань, встановлення закономірностей.
Типові помилки виникали при розв’язуванні логічних задач, написанні чисел та на знання геометричного матеріалу.
Максимальна кількість балів:
4 клас 20 балів;
Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.
Висновки:
Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню завдань на розв’язування логічних задач, вивченню геометричного матеріалу.
На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.
Вчителька української мови та літератури ____________ Шевчук С.Я.
Протокол №1
засідання журі І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з української мови у 4 класі
24 жовтня 2018року
Порядок денний
1. Розгляд письмових робіт учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови 4 класу
№ пп |
Прізвище та ім’я учасника олімпіади |
Клас |
Кількість балів |
Зайняте місце |
1 |
Вознюк Ілля |
4 |
10 |
- |
2 |
Габров Михайло |
4 |
0 |
- |
3 |
Ільченко Світлана |
4 |
23 |
ІІІ |
4 |
Кристофоров Богдан |
4 |
12 |
- |
В ході олімпіади визначенні переможці:
ІІІ місце – Ільченко Світлана
Голова журі:
Директор школи __________________ С.Я.Шевчук
Члени журі:
__________________ Будз Н.П.
__________________Шеремета Н.А.
Звіт
про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з української мови у 4 класі
2018-2019 навчального року
загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці
1. Відомості про учасників олімпіади
Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі олімпіади |
Класи |
Кількість учасників олімпіади за етапами |
Кількість переможців за ступенями дипломів |
||||||
Міських |
сільських |
Спеціалі зованих |
міських |
сільських |
Спеціалі зованих |
І |
ІІ |
ІІІ |
|
0 |
ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
- |
- |
1 |
Разом |
0 |
4 |
0 |
- |
- |
1 |
2. Звіт про проведену роботу
Всього в першому І етапі олімпіади взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: робота із словами синонімами, пояснення значень слів, складання звуко - буквеної моделі слів, списування тексту із граматичним завданням, творчим завданнями
Типові помилки виникали при складанні звуко - буквеної моделі слів, поясненні значень слів та складі віршів і творів.
Максимальна кількість балів:
4 клас 40 балів;
Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.
Висновки:
Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню на складання звуко-буквенних моделей, пояснення значень слів, написанню творів, вчити вільно висловлювати власну думку, творчо мислити.
На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.
Вчителька української мови та літератури ____________ Лемещак А.Г.
У К Р А Ї Н А
Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Гришівці
Тиврівський район Вінницької області
НАКАЗ
від 31.10.2018 року №___
Про підсумки проведення І етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
початкової ланки освіти
у 2018-2019 навчальному році
Всього в першому І етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: робота із словами синонімами, пояснення значень слів, складання звуко - буквеної моделі слів, списування тексту із граматичним завданням, творчим завданнями
Типові помилки виникали при складанні звуко - буквеної моделі слів, поясненні значень слів та складі віршів і творів.
Максимальна кількість балів:
4 клас 40 балів;
Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.
Висновки:
Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню на складання звуко-буквенних моделей, пояснення значень слів, написанню творів, вчити вільно висловлювати власну думку, творчо мислити.
На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.
Всього в першому І етапі Всеукраїнської олімпіади з математики взяли участь 4 учнів 4 класу. Завдання олімпіади були розроблені різного рівня складності: задачі на логічне мислення, геометричний матеріал, задачі на пройдену відстань, встановлення закономірностей.
Типові помилки виникали при розв’язуванні логічних задач, написанні чисел та на знання геометричного матеріалу.
Максимальна кількість балів:
4 клас 20 балів;
Учень які найгірше справилися з завданнями: Габров Михайло.
Висновки:
Відповідно до перевірених робіт, найбільшу увагу слід приділити роботі з учнями, які показали найнижчі результати, виконанню завдань на розв’язування логічних задач, вивченню геометричного матеріалу.
На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.
На підставі протоколів журі по підсумках проведення І етапу олімпіад з української мови та математики в 4 класі,
НАКАЗУЮ:
1. Вважати переможцями І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і нагородити таких учнів:
Дипломом за ІІІ місце
Ільченко Світлану– ученицю 4 класу
2. Вважати переможцями І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики і нагородити таких учнів:
Дипломами за ІІ місце
Ільченко Світлану – ученицю 4 класу
Дипломом за ІІІ місце
Вознюка Іллю – учня 4 класу
3. Продумати подальшу роботу з обдарованими учнями для покращення результативності олімпіад.
4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи С.Я. Шевчук
З наказом ознайомлена:
Лемещак А.Г.