І етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології учнів 8-9 класу
засідання журі І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з біології учнів 8-9 класу
Порядок денний
1. Розгляд письмових робіт учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології учнів 8-9 класу
№ п/п |
Прізвище та ініціали учня |
Клас |
Кількість балів |
Зайняте місце |
1. |
Магула Іванна |
8 |
39 |
- |
2. |
Лаврик Лілія |
8 |
48 |
ІІІ |
3. |
Кривобокий Віктор |
8 |
23 |
- |
4. |
Овчаренко Радха |
8 |
23 |
- |
5. |
Кривобокий Денис |
9 |
42 |
- |
6. |
Дворська Богдана |
9 |
21 |
- |
В ході олімпіади визначенні переможці:
ІІІ місце – Лаврик Лілія
Голова журі:
Директор школи __________________ С.Я.Шевчук
Члени журі:
__________________ Коваль О.Й.
Звіт
про проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з біології учнів 8-9 класу
2018-2019 навчального року
загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Гришівці
1. Відомості про учасників конкурсу
Кількість навчальних закладів, які брали участь у І етапі олімпіади |
Класи |
Кількість учасників олімпіади за етапами |
Кількість переможців за ступенями дипломів |
||||||
Міських |
сільських |
Спеціалі зованих |
міських |
сільських |
спеціалі зованих |
І |
ІІ |
ІІІ |
|
0 |
ЗОШ І- ІІ ступенів с. Гришівці |
0 |
8 |
0 |
4 |
0 |
- |
- |
1 |
9 |
0 |
2 |
0 |
- |
- |
- |
|||
Разом |
0 |
6 |
0 |
- |
- |
- |
2. Звіт про проведену роботу
Всього в І етапі олімпіади взяли участь 6 учнів 8-9 класів.
Завдання олімпіади були складені за 4 рівнями складності. Тестові завдання з одним правильним варіантом,тестові завдання з кількома правильними варіантами відповідей, завдання на встановлення відповідностей і послідовності, завдання з відкритою.
Більшість учнів не могла справились із завданнями з відкритою відповіддю
Максимальна кількість балів:
9 клас – 42 бали
8 клас – 48 балів
Учні, які найгірше справилися з завданнями:Овчаренко Радха, Кривобоий Віктор,Дворська Богдана
Висновки:
Під час вивчення біології більше уваги приділяти систематизації знань, вмінь учнів знаходити відповідності, послідовності а також роботі з наочністю, та формуванню практичних навичок.
На ІІ етап олімпіади учасників не відряджати у зв’язку із низькими результатами.
Вчителька біології ____________ Дунда О.О.