НУШ 2023-2024

Головна » Нова Українська Школа » НУШ 2023-2024   

1 клас

У 2023-2024 навчальному році освітній процес Гришовецької гімназії  Тиврівської селищної ради в 1 класі  організований відповідно до затверджених в установленому порядку освітньої програми НУШ , навчального плану і річного плану роботи закладу освіти .

   Спрямована виховна робота в 1 класі на становлення самодостатнього громадянина-патріота України, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян на основі духовно-моральних цінностей українського народу, національної самобутності.

   Популяризується культурне розмаїття, історична спадщина країни, рідного краю; формується історична пам’ять підростаючого покоління; забезпечуться духовна єдність поколінь.

  Проводиться робота по формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками освітнього процесу, толерантного ставлення до інших учасників освітнього процесу, культур і традицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи.

   Застосовуються сучасні форми і методи правової та превентивної освіти, робота по протидії булінгу, формування здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на утвердження сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення.

2 клас

У класі навчається 7 дітей.  Учні показують кращі результати саме в наскрізних вміннях і м’яких навичках, навчання яким передбачає реформа: критичне мислення, вміння працювати в команді, вміння аргументувати свою позицію, приймати рішення, керувати емоціями. Учні вчаться самостійно співвідносити власні результати з розробленими критеріями оцінювання та аналізують власні результати. Вчиться критично мислити, аналізувати та прогнозувати власну успішність. Щоб кожен учень максимально об’єктивно зміг оцінити власний поступ, використовую експрес-картки за потреби – наприклад, після опанування нового матеріалу.

 

3 клас

Учні 3 класу з радістю й активно  беруть участь в  щоденному ранковому колі,  займаються чи змагаються  в групах, самостійно  досліджують й творять. Під час навчальної діяльності у класі активно використовую LEGO. Учні, виконуючи веселі завдання, тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо.

4 клас

Створюю умови для формування уміння здобувачів освіти аналізувати свою навчальну діяльність (рефлексія). Спрямовую їх на спостереження своїх дій та дій однокласників, осмислення своїх суджень, дій, учинків і визначення кроків для покращення результатів.

Велику увагу приділяю самооцінюванню і взаємооцінюванню. При самооцінюванні наголошую дітям, що самооцінка має бути адекватна (не занижена і не завищена). В цьому виникають проблеми, деколи дітям важко оцінити себе. Взаємооцінювання проходить краще. Взаємооцінювання формує вміння коректно висловлювати думку про результат роботи однокласника, ділитися досвідом щодо його покращення. Це сприяє розвитку критичного мислення, формуванню нормального ставлення до зауважень, рекомендацій, зміцнює товариськість та відчуття значущості кожного в колективі.

Недоліком є те, що не роблю це на кожному уроці.